Vår vår vår!!

Äntligen!!

Min dag började inte så bra... vaknade med täppt rinnande näsa och huvudvärk. Kände att  jag inte vill smitta ner de andra i klassen så jag stannade hemma och kurerade mig! När jag vaknade för andra gången möttes jag av solsken och klarblå himmel. Yey!! Åt lite frukost och gick sedan ut en promenad. Kände att jag behövde rensa huvudet lite. och nästan med för den delen... Fick en himla energi av preomenaden så jag började städa och diska, sånt som jag vanligtvis aldrig skulle göra om jag var hemma och var sjuk. Men nu gick det bra! 
      När jag ätit lunch på balkongen insåg jag att det kanske var dags att ta tag och snygga till där lite. Det är ju trots allt vår! Så det gjorde jag:

Före:


Efter:



Blev faktiskt jättenöjd med den nya mattan! Blir lite mysigare.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0