Vänner!

Det blev ingen promenad som jag tänkt. När jag började klä på mig för att gå ut så började det spöregna. Det är så typiskt.... Och jag är inte typen som går ut i regnet heller. Så den promenaden fick jag skjuta på. Benni och jag får gå en promenad på torsdag istället!

I morron ska jag till skolan och sen ska vi direkt hem till Maria på klassfilmkväll. Ska bli så himla trevligt att umgås allihopa utanför skolan.  Hoppas att vi kommer överrens bara....... Sen ska jag sova hos Emma. Blir skönt med lite sovmorron!

Nu har jag ätit och donat lite, så nu sitter jag med lite thé och kollar på Vänner. Den här säsongen är underbar... vet inte vilken det är bara... Ska lägga mig tidigt i kväll med. Lika bra så jag orkar vara uppe i morron!



                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0