Pyssel de nuit!

Igår kväll kunde jag inte sova, så då tog jag upp lite gamla pysselidéer. Resulterade i ett hjärta och ett kors. När det kommer till pyssel och bakning så e det verkligen på kvällarna som jag får min energi. Ibland kan jag tycka att det är jätteskönt att sitta sent på kvällen och pyssla och lyssna på lite musik och bara tänka och fundera. Men det är mindre skönt när man får den energin mitt i veckan när man ska upp 05.45. Så därför passar jag verkligen på när jag kan sitta uppe, typ på helgerna. Här är ialla fall resultatet:

Hjärtat                                                        Korset

                                


Dom var faktiskt roliga att göra, så det blir nog fler! Kanske bra påskpresenter till familjen?
Skulle vara roligt om nån ville beställa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0