Puuh...

Oj, nu var det längesen jag skrev... På nått sätt så visste jag att det skulle bli så här. Att det skulle vara kul ett par dagar och sen skulle jag glömma bort/inte orka skriva. Thats me... men jag ska göra mitt bästa fortsättningsvis! Idag har jag varit hemma från skolan. Vaknade med årets huvudvärk. Måste verkligen komma igång och äta ordentligt! Det är nog det som är problemet. Äter knappt nått överhuvudtaget. Så det måste det bli ändring på! Så nu ska jag gå ut lite, gå en liten promenad så huvudet kommer igång. Sen ska jag diska så jag kan laga mat, och så ska jag försöka göra nått så det blir måånga matlådor, så jag inte behöver laga mat på hela veckan!! Ja.. så får det bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0