Mätt!!

Nu har jag ätit kycklinggryta med saffran och limebulgur! Det var gott, och jag åt för mycket. Men igår var jag jättehungrig när jag skulle sova och det vill jag inte ska hända igen ju....

Idag hade vi rytmik på schemat. Jag kom lite senare idag så jag missade lite, men det var mest uppvärmning jag missade så det gjorde nog inget... Det var roligt men det känns som att man gör samma saker hela tiden! Klappa och gå i puls.. det enda vi gör känns det som. Efter lunch hade vi drama, då hade vi också en del upprepningar. Men det var ganska kul det med. Vi körde ganska mycket improvisation. Det är svårt men roligt. Vi är ju ett rätt så bra gäng som lätt blir flamsiga!

Det blev ingen filmkväll. Men det gjorde inget för jag var så j'vla trött. Det var tydligen ingen heller som var på. Vi får ta det en annan gång när alla e lite mer peppade.

I morron ska vi ha metodik med Bitten. Det ska bli jättekul, som allt annat... Hoppas vi får spela på trummorna igen!!! Det var ju så himla kul.......

Ska försöka somna tidigt i kväll så jag inte är medvetslös i morron när klockan ringer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0