Långhelgen är över!

Nu har jag varit ledig i 4 dagar och det känns verkligen att man hunnit varva ner lite. Men också vänt lite på dygnet, inte bra! Hade planerat att fixa lägenheten idag, men jag kom aldrig så långt.... typiskt mig... men jag får ta det i morron eller så! Men jag har ändå gjort lite nyttigt idag. Har ringt massa ärenden och varit på banken och bytt min internetdosa. Känner mig lite duktig ialla fall! Sen var jag och pratade med mamma på hennes jobb. Trevligt som vanligt. Kul att träffa alla barn med, dom e så snälla när jag kommer! Undrar alltid när jag ska jobba och så. Då blir jag så glad! Dröjer inte länge tills jag får se dom igen. Komemr hinna tröttna också...

Från och med i morron ska Emma och jag börja promenera innan skolan. Ska bli skönt! Måste komma igång och det är ju lättare om man är två. Får se om jag äter frukost innan eller efter...... vet inte vilket som e bäst... får kolla med proffsen!:D

Nu ska jag kolla klart på Sex & The City. Det är avsnittet har jag ioför sig sett 3445 gånger... men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0