Äntligen helg!

I dag har det varit en ganska.... jobbig dag! Vi hade metodik på förmiddagen. Vi blandade matte och musik/rörelse och det var jättekul! Konstigt att ingen av mina lärare hade fattat att man kan göra matte roligare på så sätt...

Bempa var hos mig i dag, så vi gjorde chokladbollar som vi ska ha till i morron när vi firar hans födelsedag. Det är trevligt med lite sällskap som omväxling!

  
                                                                                     

Nu sitter jag och kollar på vänner och dricker vin... känns som att det behövs! I morron är det möte så det blir inte så mycket sovmorron, så det får vänta tills lördag!

Nu ska jag fylla glaset igen och försöka låta bli att tänka på allt jag borde tänka på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0