Trött!

Sov i Ronneby hos Ida inatt. Det är alltid lika trevligt att vara där, men jag fattar inte varför jag alltid glömmer mina allergitabletter hemma! Det förstör mitt humör lite... men det gick ju bra efter lite vin i kroppen. Missade bussen på morgonen så jag kom nästan en timme sent till skolan, men jag hade med mig muffin som jag bakat så jag tror nog att alla förlät mig! Vi är ett sånt himla bra gäng på musiken! De andra musikstudenterna är så sköna... Efter att ha gått och klappat i puls/takt på musik-didaktiken hade vi bild där vi skulle redovisa vår bilder och göra en analys av dom. Det gick väl bra, men vi blir för tramsiga på eftermiddagarna hörni.... På bussen hem somnade jag som en stock och snarkade säkert högt och tydligt, men jag kan ju inte direkt göra nått åt det.. :P Det blir mackor till middag idag! Orkar verkligen inget annat.... får rota fram nån matlåda tills i morron....



    Idas kissekatter! (Idas bild till o med...)

Kommentarer
Postat av: Erica

alltså katter är ju bara besvär.. och inte alls roliga:P

2009-02-03 @ 21:06:53
URL: http://icccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0