Trodde det skulle bli vår...

När jag steg upp i morse var det snö överallt! Jag förstår inte... jag trodde det var dags för vår nu. Det har iof varit plusgrader idag, så förhoppningsvis försvinner det snabbt. Äkte hem till mamma och pappa på eftermiddagen. Det är så skönt att komma dit ibland och slippa vara själv.
        I morron ska jag till Karlskrona och vara nanny åt Jojje, Terese och Håkans unge. Det ska bli jättekul att vara (nästan) ensam med honom en hel dag! Lägger upp bilder i morron... Längtar efter honom jättemycket!! Jossan ska också hjälpa till, så hon får väl ta bajsbjöjjorna så fixar jag resten.... Men det ska nog gå bra!


                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0