Mitt första inlägg!!

Här kommer mitt första inlägg! Har länge tänkt att starta en blogg men inte riktigt fått tummen ur.... Men nu har jag blivit så inspirerad av andra bloggar så nu jäklar! Den är så klart fortfarande under uppbyggnad, så det kommer bli lite ändringar då och då! Tänkte försöka skriva lite om mig själv,musik, mitt amatör-bakande och annat allmänt! Ska försöka lägga upp så mycket bilder som möjligt, då blir det ju roligare att läsa!    Håll till godo så länge! Bella

Här kommer mitt första inlägg! Har länge tänkt att starta en blogg men inte riktigt fått tummen ur.... Men nu har jag blivit så inspirerad av andra bloggar så nu jäklar! Den är så klart fortfarande under uppbyggnad, så det kommer bli lite ändringar då och då! Tänkte försöka skriva lite om mig själv,musik, mitt amatör-bakande och annat allmänt! Ska försöka lägga upp så mycket bilder som möjligt, då blir det ju roligare att läsa! Håll till godo så länge! Bella  P.s Bilden är från idag när Jossan och jag gick en promenad i solskenet!

Kommentarer
Postat av: Erica

Mycket fint inlägg bella, för att vara första gången menar jag :D hahahah

2009-02-01 @ 23:23:03
URL: http://icccca.blogg.se/
Postat av: Erica

lite dåligt med inlägg här alltså:P

2009-02-03 @ 00:09:18
URL: http://icccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0